Lions Jultidning 2021

24.11.2021

Lions Jultidning nr 40 (40 år i rak följd) har i år utökats med 4 sidor till 52. Orsaken är en glädjande annonsökning och adresslistan med alla annonsörer innehåller nu 200 namn!

I tidningen berättar vi bl.a. om vår traditionella Julkonsert som fått ställas in två år i rad men som vi hoppas kunna genomföra nästa år. Dessutom om 20 amatörmålare som verkar i gamla VB-huset under namnet VB-ateljén.

Naturligtvis får våra stipendiater berätta om sig själva och annat med positivt innehåll finns att läsa här... (OBS! stor fil, 17 Mb)

Tidningen delas ut som samhällsinformation onsdag den 24 nov till alla 6.000 hushåll i Tidaholm (postnummer 522 xx).

Bor Du utanför postnummerområdet eller vill Du ha en extra tidning kan den hämtas på Hälsocenter Ulvestorpsgatan 3.

Har Du synpunkter på tidningen eller innehållet? Skicka ett mail till oss på kontakt@lionsclubtidaholm.se